Feberkillen!



Hellu raringar! Hur mår ni, har ni haft en trevlig helg?!
Idag har jag en liten febrig kille här hemma, två nya gaddar på gång. Klev upp vid sex-tiden i morsse och tog tempen och en omgång alvedon. Har i princip bara legat i sängen och myst hela förmiddagen. Min finaste kommer snart hem från jobbet och då tänkte jag sticka hem till min fina vän Sofia en stund. Hoppas såklart att liten kan följa med, såvida febern vill ge med sig vill säga.

Elias sover sin eftermiddags-nap och under tiden sitter jag och kollar olika bruduppsättningar. Jag har på ett ungefär en tanke om hur jag vill ha det, tänkte ringa och boka tid i veckan för en provuppsättning. Någon som vet vart man kan hitta fina hårsmycken och dyl?!

Funderar på att slänga ihop en snabb lunch, men jag är så sjuuuuuukt omotiverad. Får se om vi kanske käkar ute idag, lite indiskt skulle sitta fint!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR