Måndag 22:a Augusti 2011

Efter att ha suttit med sjukvårdsupplysningen sent i natt, har nu äntligen våran lilla älskling tillfrisknat. Ja, i allafall så pass mycket att febern har avtagit och vi har kunnat ta oss ut. Idag har vi varit i Skärholmen centrum och letat efter kuverten till våra inbjudningskort. Att det ska behöva vara så förbaskat svårt, det finns absolut ingenstans. Så jag får helt enkelt ta och göra egna kuvert, blir till att ta en sväng förbi Gallerix tidigt i morgon. Jag har också varit förbi finaste bästis och lämnat av lite nödprovianter. Ikväll kommer dem äntligen efter deras snart tre veckor långa semester. Ska bli så sjuuuuukt jäkla härligt att se henne igen, och jag kan nästan garantera att vi kör all in med våra el vino nights! Aldrig mer får vi vara ifrån varandra såhär länge.

Ska bara om en liten stund sätta igång med middagen här hemma. Vädret suger då vi hade tänkt att grilla ikväll, men vem har sagt att man inte kan grilla i ugnen istället. Även om det inte riktigt ger samma känsla och smak som när man grillar utomhus. Tänkte faktist ge mig på det här med bakning också, kände att jag bara MÅSTE testa morotskakan som min fina mami gjorde nere på landet. Funderar nämligen på att bjuda hit mina fina tjejor i morgon, en liten reunion liksom. Får passa på att ses massor nu såhär under inskolningsperioden innan vi alla återgår till jobb och skola. På tal om det så måste jag faktist ringa till förskoleenheten här i Södertälje och tacka ja till vårat erbjudande angående dagisplats. Frågan är nu bara vilken förskola jag ska välja?! Svårt. Ska bli helt underbart att äntligen få komma ut i arbetslivet igen. Det kommer göra gott både rent ekonomiskt, kroppsligt och själsligt. Skit skönt helt enkelt!

Vet inte om min finaste sticker ut med grabbarna ikväll, så jag kanske slänger in en videblogg eller något.

Puss!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR