Härlig dag med bästa vännerna ♥

Hej bloggen! Min dator har nekat nätverksåtkomst ända sedan igår, men nu har det äntligen kommit igång igen. Har precis plockat undan och städat här hemma, då jag har haft mina fina tjejor och deras goa ungar över idag. Så sjukt jäkla härligt att se dem igen och som våra små har saknat varandra. Så mycket att dem i princip suttit och kramats och pussat på varandra, finns det möjligen någonting som värmer mer i mammahjärtat?! Hur som helst så har vi fikat och babblat på om precis allt och ingenting. Vi hann också med en sväng ner på stan, för att sedan sällskapa hem till finaste bästis där vi stannade över på middag. Tack tjejor för en super härlig dag!

Just nu sitter jag här i soffan och inväntar min finaste som snart kommer hem. Han lovade att köpa med sig take away mat på vägen hem, är så sjukt hungrig! Men först skulle han svänga förbi sin chef för att hämta upp en 28'tums LCD tv som vi ska ha inne i sovrummet. Jag kan ibland sakna att inte kunna ligga i sängen och kolla på tv precis innan jag ska sova. Eller att bara kunna gå undan när man känner för att kolla på något annat än det som visas i vardagsrummet tex. Ni förstår säkert vad jag menar?!

Har egentligen inte så mycket mer att säga, lovar att slänga in en videoblogg tills i morgon.

Go'natt raringar!♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR