Poolhäng och trädgårdsmys!

Solen fortsätter att skina med sin närvaro och vi har suttit ute i trädgården i princip hela dagen. Elias har plaskat i poolen och någonstans mitt i det hela lyckades han också bli stucken av en geting. Så tokigt det kan bli ibland! Som tur var blev det endast ett litet stick på ena fingret, det kunde faktist ha varit värre. Jag menar, ett geting stick i ansiktet eller i närheten av luftvägarna kan ju vara rent utsagt livshotande. Men vi hade änglavakt även denna gången! Som plåster på såren tröstade vi med en skål nyplockade vinbär och hallon.

Annars så har vi bara legat och lapat sol, läst i våra böcker och bara njutit av denna underbara sommardag. Vi har inga planer inför kvällen what so ever, här nere tar vi dagarna som dem kommer helt enkelt. Något som jag däremot vet är att jag ska dricka oförskämt mycket mousserande rosévin och äta extremt god mat. Tusan att vi inte har några färska räkor hemma.














NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR