Måndag i Grebbestad





Gårdagen vart riktigt mysig, då vi korkade upp en flaska mousserande och spelade familjespel tills Elias tyckte att det var dags att vakna. Typiskt! Blev hur som helst en lagom tidig kväll, så underbart att äntligen få somna i min älsklings varma trygga famn.

Idag har vi spenderat dagen i Grebbestad. Tyvärr blåste det en hel del så vi strosade mest omkring, kikade i butiker och käkade en god lunch på bryggan. Tog en sväng in på systemet, bunkrade upp inför veckan och köpte med oss en hel massa skaldjur som vi tänkte mumsa på senare ikväll.

Just nu är våran älskade lilla son i full gång med att knata omkring här i vardagsrummet. Han blir stadigare för varje dag som går. Själv tänkte jag sätta mig ute i solstolen och läsa en stund då solen äntligen lyser med sin närvaro. Vi lever verkligen livet här nere, jag och min fina lilla familj! Vad vore jag utan er?! ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR