Var det någon som sa kräftskiva eller?!

Mina fina tjejer står och lockar håret, så jag passar på att slänga in ett snabbt inlägg. Kvällen började ju bra, hade ner en öl flaska i golvet och skar upp foten. Så illa att jag egentligen skulle behöva sy, men vi har tejpat ihop det så gott vi kunde så får jag ta en närmare look på det i morgon. En stund senare svimmade jag inne i badrummet och tappade medvetandet i en sisådär fem minuter. Men nu är jag uppe på benen igen, tagga till liksom! Vem har tid att sitta och oroa sig för ett skärsår i foten?! I don't!

Alltså ni anar inte hur många kräftor jag har krängt i mig nu ikväll. Så sjukt jäkla mysigt att ha alla fina vänner under ett och samma tak under en och samma kväll. Grabbarna sitter ute på balkongen och om inte allt för länge sticker vi tjejer ut och dansar Får se vart vi hamnar, jag har i allafall svirat om och ska väl locka håret lite till. Blir nog ett och ett annat glas till innan vi försvinner ut! Ungarna leker så fint här hemma, kramas, pussas och rår om varandra som vänner ska. Jag är så tacksam för livet, för allt!

Hoppas ni har en helt awesome kväll raringar ♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR