Värdelös dag på stranden!

Värdelös dag? Minst sagt. Parkerar bilen och slår oss ner på en mysig filt i sanden. Det dröjer inte länge tills Elias proppar munnen full med både stenar och sand. Och så höll han på tills jag tog ungen under armen och gick. Tog en promenad i vagnen i förhoppning om att min icke medgörliga unge skulle somna. Men detta utan någon vidare succé, där rök mitt tålamod och min kära mor fick ta över. Ungen skriker och jag ville mest sjunka genom jorden för en stund. Vi fick istället ta vårat pick och pack och sätta oss på en restaurang på bryggan. Käkade gott och drack varsin öl, i mtt fall för att lugna nerverna en aning. Vad jag också glömde att nämna var p-boten vi fick för att vi glömde p-skivan i bilen. Vad mer kan gå fel denna värdelösa tisdag?!

Efteråt puttrade vi vidare mot systemet, bunkrade upp för veckan och sedan for vi hemåt igen. Oh my, vilken dag! Måste ju säga att vädret var något klarare ute vid kusten, så jag tänkte faktist fortsätta läsa min bok som jag köpte idag. Mer om denna i ett senare inlägg.


















NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR