Vi sover så bra här!

Idag har vi inte fullt så fint väder som vi hade hoppats på, inget sol och bad med andra ord. Förhoppningsvis hinner det väl spricka upp mot eftermiddagen. Helt otroligt vad bra vi sover här nere på landet, aldrig har jag kännt mig så pigg och utvilad. I morsse klev vi inte upp förens vid halv nio, läs: HALV NIO! Mitt lilla barn har alltså sovit i nästan tolv timmar denna natt. Just nu är han i full gång med att busa och leka med alla sina leksaker. Måste vara en sådan otrolig frihet att ha så mycket yta att röra sig på. Jag ska ge er en husesyn i ett senare inlägg, det vill ni inte missa!

Om en liten stund sticker vi iväg till Tanumsstrand för lite shopping. Skulle behöva hitta ett par sandaler till den lilla som vi kan ha nere på stranden. Man ska aldrig lita på vad folk har lämnat efter sig i sanden, glasskärvor etc.

Ha en fin dag!


Ps. Jag undrar vem det är som egentligen saknar inspiration..mjoo!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR