15:e december 2011

Morning sunshines!
Sitter här och dricker en kopp med mitt absoluta favvo thé, och ska så småning om börja göra mig i ordning. Mina fina killar försvann iväg till öppna förskolan sedan ett tag tillbaka, själv tog jag mig friheten till lite sovmorgon.

Idag sticker vi hem till pappa, jag och lillskrutt för julpyssel och pepparkakebak. Jag kommer bli fullkomligt galen om det inte blir av. Men först blir det en sväng till Kista centrum tillsammans med min finaste, som lite senare möter upp sina kollegor för julbord. Jag vill också gå på julbord, som om jag inte kommer få äte tillräckligt med julbord under julhelgen liksom. Haha.

Ha en fin dag raringar!



Emily

sv: aha jag har aldrig testat chai thé faktiskt!!

Åh så häftigt att resa till Indien. Jag vill så gärna upptäcka hela världen (:

Ha en riktigt bra dag!


Blogg: http://ilame.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR