9:e december 2011

Äntligen fick jag tummen ur och tog mig iväg till vårdcentralen i Lina Hage. Har under en längre tid haft problem med svaga blodkärl och oförklarliga blåmärken samt konstant huvudvärk. Läkaren kunde dessvärre inte ställa någon vidare diagnos, utan skickade en remiss till labbet där jag ska få ta ett gäng blodprov på måndag eftermiddag. Detta för att utesluta eventuella blodsjukdomar och andra tråkigheter. Nu håller vi bara tummarna, men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är orolig. För det är jag.

Jag ska strax parkera mig i köket och tillaga en enkel lunch åt mig och mina fina killar. Lite senare i eftermiddag sticker jag och lillskrutt hem till mamma för vårat obligatoriska fredagsmys. Riktigt trist att behöva ge sig ut i detta slask väder, ingen vidare kall vinter i år. Men vem är jag att klaga för det? Alla som känner mig vet att jag avskyr snö i alla dess former. Jag älskar sommaren, mera sol åt folket. Bristen på D-vitamin gör bara människor bittra och eländiga.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR