Andra advent


Andra advent idag och Elias har precis öppnat den fjärde luckan på sin fina chokladkalender. Han är så himla duktig och förstår precis vad hela grejen går ut på. Han öppnar luckan ( med lite hjälp från sin kära mor ), tar chokladbiten och lämnar sedan tillbaka kalendern på köksbänken. Min fina lilla unge!

Min finaste jobbar morgonpass och Ranya ligger fortfarande och sover. Själv tänkte jag ställa mig och steka lite pannkakor till frukost. Yummy! Tanken var att vi skulle hem till pappa idag, men tyvärr har min lillasyster blivit sjuk och vi fick ställa in alltihop. Skönt förvisso då jag är galet trött idag, fattar ingenting men jag känner mig totalt slutkörd i hela kroppen. Istället blir det mys-lunch med lilla familjen samt Ranya och hennes pappa.

Vad gör ni idag?


Patricia♡

Men så sött:) Är detta hans första jul då han får chokladkalender?:)


Blogg: http://patriciac.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR