Ändrade planer


Jag blir så irriterad när man planerar in saker och så blir det aldrig av. Min pappa har gått och blivit sjuk så nu får vi lov att bli hemma istället. Under eftermiddagen har vi i allafall haft finbesök av Elias farbror samt kusin Josef. Åh, vilken lycka! Så skönt att få lite saker gjort här hemma som jag annars inte skulle ha hunnit med. Känner mig dock en aning rastlös, känns ju föga lockande att behöva ge sig ut i kylan. Skulle egentligen behöva ta mig ner på stan en sväng, får se om jag gör det i morgon istället.

Just det, idag har dem varit här och besiktigat våra fönster som skall bytas ut innan jul. Yaay! På morgonen speciellt så blir det sådär ruskigt kallt, inte så bra när man har en liten hemma. Nu vaknade min lilla kille precis upp från sin eftermiddags-nap, vi hörs lite senare darls ♥


Anonym

Är det apan du är mamma till? Ni är lika iaf. :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR