Det går bra nu


Mitt trötta lilla hjärta slocknade i soffan för ungefär en dryg timme sedan. Själv har jag ägnat mig åt att storstäda lägenheten, fått undan disken samt tagit en härlig och framförallt välbehövlig kvällsdusch. Elias var förresten sjukt duktig och plockade undan alla sina leksaker helt själv idag när jag bad honom. Man kan ju inte bli annat än stolt, min stora lilla kille. Efteråt la han på det största leendet samtidigt som han klappade händerna åt sig själv, priceless!

Det känns helt underbart att vi äntligen börjar få lite rutiner här hemma. Jag och min finaste hade nämligen en lång diskussion om detta både igår och i morsse. Stundvis kan jag känna mig så oerhört ensam om att vara just konsekvent. Jag menar, hur skönt är det inte att kliva upp tidigt och känna att man har hela dagen till godo? Vi hinner med allt som en normal familj bör hinna med på en vardag. För tro mig, vi alla mår så mycket bättre av att ha just rutiner. Såhär dags är lillskruttis tokigt trött och jag hinner få en stund för mig själv innan sängen kallar. Så snart det är dags för dagis så kommer vi ha hunnit få kläm på allting.

Nu ska jag krypa upp i soffan ett slag och kolla på "How to lose a guy in ten days", har probably sett den hundragånger...om inte mer.

Nighty!♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR