Home sweet home!

Jag är så trött att ögonen snart går i kors, så det blir ett snabbt litet inlägg innan sängen kallar. Idag har vi varit iväg på begravningsmiddag jag och min finaste, Ellepelle lämnade vi av hemma hos faster. Middagen hölls i festlokalen där våran bröllopsfest ägde rum, så det kändes fint att vara tillbaka. Mysigt att få träffa fina Fadi och Farrah samt deras söta små barn. Passade på att gosa lite extra med minstingen, hon är så go. Vi blev kvar i dryga 1½ timme innan vi hämtade hem lillskrutt. Stannade kvar på fika och trillade innanför dörren för bara en liten stund sedan.

I morgon har vi tid hos vårdcentralen där jag ska ta ett gäng blodprov, är så sjukt nervös inför vad proverna skall visa. Ibland har jag en tendens att ta ut alldeles för mycket i förskott och tror alltid det värsta om allting. Efteråt sticker vi hem till älsklingens kusin med familj och önskar dem en trevlig resa, då dem tar flyget ner till norra Irak tidigt på tisdag morgon för att fira jul och nyår. Som ni ser har vi fullt upp och därmed blir också bloggen lidande.

Sov gott, så hörs vi i morgon!



Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-200 läsare kan blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-mandag-1.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)


Blogg: http://laakinoiise.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR