Ikea

Idag har vi hängt på Ikea, tanken var den att vi skulle köpa hem julpynt men konstigt nog var allting redan slut. Vi kom tydligen två månader försent? Jaja, lite nytt blomster fick i allafall följa med oss hem samt nya batterier och lampor till spottisarna i köket. Mysigt! Fick även bli en snabb lunch i form av korv med bröd.

Efteråt tog vi en snabb sväng inne på Toys'R'us och ut kom vi med dels en julklapp och en helt hysterisk liten Elias. Han blev helt ifrån sig efter en tillsägelse att inte stå, sparka och slå på alla leksaker. Vi fick snällt ta ungen under armen och gå, första och sista gången han fick följa med och handla.

Har precis slängt ihop en smaskig köttgryta med rotfrukter, vilket tar sin lilla tid då den ska koka i dryga 1-1½ timme. Till detta serveras kokt potatis och en fräsch sallad. Vi lyxar faktist till det med en flaska rött som vi korkar upp så snart maten är färdig. Jag kan lova er att det doftar mer än ljuvligt!

Nu ska jag ägna mig åt mina fina killar en stund och byta batterierna i lillskruttis alla leksaker. Mina öron har fått vila länge nog.








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR