Kryssningen



Vi testade en ny funktion på nya kameran igår, tyckte resultatet blev lite häftigt.

Äntligen hemma igen efter våran väldigt korta men mycket välbehövliga mini-semester ute på Ålandshavet. Vi har ätit och druckit gott, samt dansat från det att kväll blev till morgon. Oj, vad trötta vi är idag! Men gissa om det var härligt att se våran lilla kille igen, som jag har saknat honom. Han har verkligen haft det super bra här hemma hos mormor, med undantaget för den lilla gråtstunden innan läggdags igår kväll. Annars har det bara varit glada miner, precis som väntat. Jag kunde inte vara mer stolt, ni anar inte hur överröst jag blev med pussar när jag klev innanför dörren för en dryg timme sedan. Min fina mamma står i köket och slänger ihop en smaskig kalvstek som vi väldigt snart ska få avnjuta till middag. Efter maten blir det soffmys för hela slanten tillsammans med familjen och min finaste kommer och hämtar oss så snart han avslutat kvällspasset.

Bloggen får vila tills i morgon för nu vill jag bara lägga all min tid, kärlek och energi på min älskade lilla unge!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR