Lundmyr of Sweden


Denna söta body fyndade jag igår på båten och kommer från Lundmyr of Sweden. Jag hade verkligen tur då dem reade ut i stort sett alla plagg i butiken till halva priset. Så himla mycket fint dem hade, men jag var duktig och höll igen plånboken.

Nu ikväll har jag överraskat min finaste med att storstäda precis hela lägenheten. Både jag och Elias har segat fram tills nu, somnade till och sov i nästan tre timmar. Vi vaknade strax efter sju-tiden, åt lite middag och bara haft det sådär mysigt som bara vi kan ha. Ibland önskar jag att min lilla unge var sjuk oftare, för det är inte varje dag han tillåter en att göra vad fasiken man vill med honom. Idag har vi bara pussats, kramats, gosat, hållt handen och klappat på varandra. Man får njuta så länge det varar och tro mig, jag njuuuuter!

Jag ska strax sätta mig i lugnan ro och bläddra igenom alla mina receptböcker. Jag har nämligen tagit på mig den stora äran att få laga mat samt dessert till morgondagens nyårsfirande. Det blev som så att vi firar hemma hos bästa faster. Ett lugnt och stillsamt firande då alla tycks jobba dagen efter. I don't mind, nyårsafton är överskattad.

Ha en fortsatt fin kväll raringar så hörs vi i morgon!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR