Njut av det lilla och ta dagen som den kommer


Det är precis vad vi gör hemma hos oss idag. Efter lite mer än ett dygn hemma hos mormor har våran lilla kille gått och blivit risig stackarn. En temperatur på nästan 39.5 grader, men han leker på bra ändå och äter utan några som helst problem. Men för att vara på den säkra sidan stannar vi inomhus idag, själv ligger jag här i sängen med morgonrocken på. Får se om jag överhuvudtaget orkar klä på mig idag, om inte annat så åker mjukisarna på.

Egentlgen har jag lovat bästa Frida att komma över med lite urvuxna kläder som vi fått låna för en tid sedan. Hon hade även lite kläder samt skor att överlåta, perfa såhär innan Ellepelle börjar på dagis. Nu är det bara två veckor kvar innan inskolningen drar igång och jag känner på mig att det kommer gå hur bra som helst.

Nej, om man skulle ta och slänga ihop lite lunch innan min finaste försvinner iväg till jobbet. I morgon är det nyårsafton och jag har inte en aning om vad vi ska hitta på. Men det ser ut som om vi blir kvar här i Södertälje i allafall, smidigast så med tanke på att vi har en liten. Huvudsaken är att jag får fira in det nya året med dem jag älskar mest av allt, min fina man och son vill säga! Hur firar ni in det nya året?






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR