One big happy family

Lördagen började med en riktig segstart och vi har haft en ovanligt lugn morgon, förmiddag och eftermiddag. Jag låg kvar i sängen och drog mig tills klockan blev halv tolv. Hej trött morsa! Fick i allafall bli ett snabb ryck i lägenheten då vi har fått finbesök av världen bästa Ranya idag. Hon är för övrigt ute med några vänner och kollar på Breaking Dawn, men vi ska hämta henne inne i stan lite senare ikväll. Elias har också haft storebror William på besök då hans lilla mamma är iväg på julbord med jobbet. Kul lördag, tjoohoo! Jag hoppas att ni känner ironin i det hela, vår enda lediga helg tillsammans och den spenderas genom att passa barn och agera chaufförer. Yes.

Jag har precis slängt in en morotskaka i ugnen som vi tänkte gotta oss med innan vi måste bege oss ut för sista gången idag. I morgon blir det upp i ottan för pepparkaksbak och julpyssel hemma hos pappa. Hoppas även hinna med ett snabb besök hemma hos mami när vi ändå är ute på resande fot. Här bjuder jag på några bilder på kidsen från kvällen som varit.











iisaacson

sv; ja precis ^^

härligt!

tack detsamma :)

kramis


Blogg: http://iisaacson.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR