Orolig natt

Mitt lilla hjärta sov riktigt oroligt i natt, grät hysteriskt av någon oförklarlig anledning och tyckte inte alls att det var läge att sova. Testade att vyssja honom i famnen och masserade både ryggen och magen lite lätt.  Ingenting dög tills han slutligen somnade av ren utmattning. Jag räknade nästan med sovmorgon idag, men icke. Det här med sömn har kommit till att bli en bigg issue här hemma, då Elias sover så himla dåligt både dag som natt. Jag vet inte om det bara rör sig om en "sova och äta dåligt-fas" eller om det är någonting annat som ligger bakom det hela. Fortsätter det i den här takten blir det till att kontakta BVC under veckan.

Jag ska strax hoppa in i duschen och sätta på mig ett ansikte, har en hel del ärenden att uträtta idag. Tänkte faktist gå och sola idag också, innan vi ska iväg på julkonsert ikväll. Mys! Vi möter upp mamma och syster i Östertälje vid sex-tiden för att joina resten av familjen vid kyrkan en timme senare.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR