Sköna sega söndag!

Usch vilken seg söndag, och det har varit tråkigt väder för det mesta så det kändes vettigast att hålla sig inne. Passade på under förmiddagen att storstäda lägenheten men i skrivandets stund så ser det återigen ut som ett bombnedslag här hemma. Jag och min finaste pratade om att ta ett ordentligt ryck i veckan innan julfirandet drar igång. Åh, det kommer bli så mysigt att ha hela familjen samlad igen! Julafton firas hemma hos mamma, juldagen tillsammans med älsklingens familj och annandag jul hemma hos oss. Kan det möjligtvis bli annat än lyckat? Don't think so. Och snart sticker vi även iväg på en liten mini-weekend, jag och min finaste och Ellepelle får knoppa hos mormor.

Anywaaay, Ellepelle fick som tur var hänga med sina fina kusiner samt bästa faster en stund på kvällen innan dem åkte in till akuten med kusin Josef. Stackars fick en smäll rätt i ögat under en fotbollsmatch och fick dessvärre en minimal blödning i ögat. Ingenting farligt, det läker tydligen med tiden. Efteråt fick det bli en tur till coop samt Ica Maxi och ut kom vi (som vanligt) med en helt hysetrisk liten Elias. Så kan det gå...väl i bilen så lugnade han ner sig och efter bara en liten stund kunde man ana ett litet leende på läpparna. Finns nog ingen unge som är så söt som min lilla kille när han blir arg, krokodiltårarna ska vi inte tala om...jag dör!

Mina fina killar sover för natten och jag ska strax göra detsamma, i morgon blir det upp i ottan för att slippa köa inne på försäkringskassan. Ah, så trött på detta krångel med föräldrapenningen alltså. Men nu är det snart slut med det, THANK GOOOOD!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR