Sometimes we come into a person's life, not to make them love us but to let them feel that they're so much worth loving for....

Hellu!

Förlåt för låg update, men det har bara blivit så. Idag har jag haft båda mina fina killar hemma, så vi passade på att ta en tur till Alby samt Kungens kurva för lite shopping. En potta till Ellepelle fick det bli, jajamän här skall det börjas pottränas inom kort. Ser inget som helst fel med att åtminstonde introducera pottan, och sen får det ta den tid det tar.

Nu ikväll har vi hängt i Skärholmens centrum där min finaste bjöd på middag. Jag lider fortfarande av jordens matkoma. På vägen mot garaget blev jag stoppad av världens gulligaste försäljare och hårstylist. I nästan en halvtimme satt vi ner, pratade om allt och ingenting samtidigt som han stylade hela mitt hår och visade mig hans kollektion av stylingjärn samt produkter. Fick även några kloka tips och råd om hur jag kan ta hand om mitt hår bättre. Hans fina ord gjorde mig glad ända in i själen, helt stört vad mycket en komplimang från en utomstående kan göra. Tyvärr köpte jag varken något stylingjärn eller produkter, men kommer definitivt göra i veckan. En liten välförtjänt julklapp till mig själv. Om jag ska vara ärlig så känner mig faktist riktigt snygg.

Nu ska jag krypa upp i soffan och pussa lite på mannen min. Mitt lilla hjärta har somnat sedan ett tag tillbaka och lär väl göra resten av natten.












NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR