Sovmorgon


Morgonmys i sängen ♥
Här hemma klev vi upp ur sängen för bara en liten stund sedan då mitt lilla hjärta bjöd på sovmorgon. Med tanke på att det har varit full fart hela helgen, så behövde jag faktist få sova och hämta nya krafter. Dock vaknade jag upp av att Ellepelle kissat ner sig själv och sängen. Lika bra då jag ändå hade tänkt att byta sängkläder, på tal om det så tror jag att vi har tvättstugan lite senare ikväll. Vi har precis ätit lite frukost och jag ska så småning om göra mig i ordning.

Idag har vi (jag) tid hos vårdcentralen vid tre-tiden och sedan sticker vi hem till älsklingens kusin en sväng. Jag hade egentligen hoppats på att hinna med ett snabbt besök på ams, om jag skyndar mig så kanske jag hinner göra det innan vårdcentralen. Den här veckan kommer all min lediga tid gå åt till att leta jobb, är så sjukt opepp inför detta. Men faktum är att jag MÅSTE, mina mammadagar tar snart slut och resterande dagar vill vi spara ifall att någon av oss måste vabba senare framöver. Nu pockar den lilla på sin kära mors uppmärksamhet så jag ska försöka slita mig.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR