Sunday afternoon


Trött och med gårdagens smink utkletat i hela ansiktet, ska jag strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Idag ska vi tydligen iväg på någon begravningsmiddag, själv känner jag inte personen i fråga men följer ändå med som sällskap.

Gårdagen vart lyckad och vi hade faktist riktigt trevligt. Som vanligt bjöds det på en härlig liten mini-buffé samt tårta och snacks. Grabbarna väntade såklart otåligt på att fotbollen skulle dra igång medans vi andra satt och snick snackade i bra många timmar. Så himla kul att träffa alla igen, sjukt roligt att min fina kusin Erica och hennes kille Simon drar iväg på backpacker resa till Asien i fyra månader med start den 25:e december. Jag måste faktist få lov att erkänna att man blir lite avis. Är galet tacksam över att jag har hunnit med dem resor som jag gjort innan Ellepelle kom till världen. Men än har vi inte slutat se oss om, och förhoppningsvis blir det en långresa inplanerad tills nästa vinter.

Oh well, duschen är ledig så time is up mina vänner! Ha en fin söndag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR