The night before christmas

Som alla andra tidigare år spenderar vi alltid kvällen före julafton hemma hos mamma, det har liksom blivit lite av en tradition. Idag känner jag mig dock allt annat än effektiv, har väl förmodligen med stress och alla höga förväntningar att göra. Jag har i allafall inhandlat de sista julklapparna och förberett maten inför i morgon. Julskinka får vi köpa en ny då den glömdes bort på tok för länge i ugnen, vi som aldrig brukar misslyckas. Den gick att äta i allafall och vi har alla avnjutit varsin skinkmacka, gott.

Så snart min finaste har avslutat kvällspasset kommer han hit då vi som vanligt stannar över natten. Blir smidigare så med tanke på att vi firar julafton här. Tänkte försöka lägga mig i hyffsad tid ikväll för i morgon blir en lång dag. Hämtar upp mormor vid halv tre och innandess måste vi åka och handla. Åh, det kommer bli så mysigt!












NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR