6:e December 2011


God förmiddag! Kan ju börja med att tacka våran underbara son för den härliga sovmorgonen vi blev bortskämda med denna tisdag. Helt sjukt att han faktist somnade strax efter halv tio igår kväll och vaknade strax innan elva i morsse. Ser ut som om det har snöat lite i natt, då den ligger som ett tunt litet täcke på marken utanför våra fönster. Blir till att klä oss varmt innan vi beger oss ut lite senare i eftermiddag. Så snart min finaste kommer hem från bilverkstaden ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Idag sticker vi hem till pappa och hälsar på, julpyssel och pepparkakebak står på dagens schema. Mys! 

Gårdagen var btw hur mysig som helst, Meriam och hennes fina klasskamrater var super duktiga. Och vilken akustik, även om jag måste få vara ego och säga att våra julkonserter var snäppet bättre. Men fortfarande, det var magiskt! Så himla kul att mamma och syster ville vara med och närvara tillsammans med resten av familjen. Efteråt blev det middag på en indisk restaurang, åt och drack gott samtidigt som vi pratade minnen och allt som kom oss för. Nästan så att jag inte ville att dem skulle åka hem. Vi har även planerat julhelgen och jag tror detta kommer bli en lika fantastisk jul som det förregångna året. 

Nu ska jag krypa upp i soffan och mysa med min älskade lilla son ett slag. Ska se om han kanske vill sova en stund, men först lite mellanmål för att mätta den lilla magen.  


Anonym

Vad skönt att ni har fått sova gott inatt. Elias saknade nog mormor och moster :-)

Tack för en jättemysig kväll <3

Patricia♡

Oj vad bra han sov:)


Blogg: http://patriciac.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR