Tisdag med luciakonsert

Det blåser halv storm ute och och vi är nyss hemkomna efter en snabbrunda på stan samt luciakonsert i S:ta Ragnhildskyrkan. Som vanligt var mitt lilla hjärta allt annat än road och hade inte alls någon lust att sitta still. Efter en halvtimma packade vi ihop och styrde kosan hemåt, hade flyt även denna gången och hann precis med bussen.

Sitter här i köket och märker att jag lite titt som tätt får små nervryckningar i mitt vänstra öga. Så sjukt störande att det inte är sant, brukar alltid få det när jag blir torr i ögonen eller när det blåser mycket. Medans Ellepelle sussar sött i vagnen tänkte jag sätta mig i lugn och ro i förhoppning om att hinna skicka iväg några jobbrelaterade mail samt fixa med lite annat viktigt. Just det, min mobil har pajjat...Gah! Hela displayen är i princip trasig. Vad jag vet så har jag varken försäkring eller garanti som gäller, så en ny mobil skulle ju sitta fint. Här bjuder jag på två bilder från luciakonserten nu ikväll.





jenny

fin med lucia firande, dock går jag på John Bauer och där är det ingen som orkar bry sig nånting. :)


Blogg: http://nonstopmarabou.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR