Tisdag

Jag vet inte hur många gånger jag har loggat in här i förhoppning om att skriva en rad eller två. Men som vanligt kommer det en miljon andra saker i vägen. Ikväll har vi tvättstugan och jag ska bara om en liten stund springa ner och hämta upp de sista innan jag parkerar mig i soffan.

Idag har vi hängt nere på stan för att checka in mellandagsrean, folk var som galna! Det slets kläder åt höger och vänster och jag blev trött av att bara se på. Jag lyckades i allafall fynda mitt absolut första P.o.P plagg någonsin sedan liten kom till världen. Dem har så mycket fint, men jag har aldrig tyckt att det varit värt pengarna. Jag menar, ungen växer ju ut dem på nolltid. Nej, här håller vi oss till lågbudget kedjorna och för att vara ärlig tror jag inte att Ellepelle märker någon större skillnad. Same shit, different name...faktum är att de flesta barnkläder tillverkas i samma land. Det är bara loggan på kläderna som har betydelse för hur mycket plagget skall kosta. En fråga som man kan diskutera hur länge man vill, men vad jag ville komma till var att tröjan jag köpte sitter som en smäck. Min lilla unge passar helt klart i alla regnbågens färger.

En tröja till mig själv samt ett par nya jeans till min finaste fick det också bli innan vi gav upp och åkte hem igen. Vi har också hunnit rulla havrebollar som vi tänkte avnjuta framför tv'n lite senare.

Ha en fortsatt fin kväll, så hörs vi kanske lite senare!♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR