Min lilla huligan

Den här kvällen har nog varit den värsta hittils, så någon blogg har inte hunnits med.
Elias har sovit i max 1 timme som mest på hela dagen, och har i princip vänt upp och ner på vårat annars så välstädade hem. Behöver jag ens nämna att jag är slut som mamma?! I morgon ska jag ringa ner till förskoleenheten, för detta börjar bli ohållbart. Jag behöver få bli människa igen, och Elias behöver få komma ut och vara bland andra barn. Jag tänkte inte överhuvudtaget när vi tackade nej till dagis första gången. Det får jag sota för nu istället, suck!

Fredag i morgon vilket innebär att vi äntligen tar helg här hemma. Ska bli riktigt skönt med lite avlastning men också att min finaste är hemma såklart. I helgen tänkte jag ta mig friheten till lite barnledigt för att hänga med finaste bästis. Min lilla huligan sussar nu sött liggandes här brevid mig i sängen, så jag ska försöka masa mig upp. Jag behöver "ensam-tiden" för att varva ner innan jag ska sova. En kopp thé och invänta min finaste som lär komma hem anytime soon, sen blir det sängen även för våran del.



Emily

Vilken är din favoritsmak på thé ? :)


Blogg: http://ilame.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR