16:e december 2011

Godmorgon raringar, sovit gott? Själv vaknade jag upp till min förfäran och ser vaddå? Jo, SNÖ! Är det nu vintern har kommit för att stanna? Förhoppningavis hinner snön smälta bort innan vi ska ge oss ut lite senare i eftermiddag.

Gårdagen hemma hos pappa vart hur mysig som helst, och Ellepelle var som vanligt upp över öronen lycklig över att äntligen få träffa sina favvo mostrar samt bästa morfar igen. Tillsammans bakade vi pepparkakor och kokade knäck samtidigt som vi spelade julmusik för fulla muggar. Vi blev kvar bra många timmar innan vi slutligen tog pendeln in till söder, där vi sedan mötte upp min finaste för att tillsammans sällskapa hem.

Idag sticker vi hem till mamma för vårat obligatoriska fredagsmys. Känns dock föga lockande att behöva ge sig ut en dag som denna. Men vad är det man brukar säga, det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder right?! Nu däremot ska jag kliva upp och försöka peta i mig lite frukost innan vi tar tag i dagen. Här bjuder jag på tre bilder från igår.










NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR