Tystnaden råder...


weheartit ♥

Hej och förlåt för tystnaden som råder här på bloggen, men jag är upp över öronen stressad inför allt som skall hinnas med såhär innan jul. Haft en riktig skitdag efter besöket uppe hos försäkringskassan. Mina sjukpenningdagar är slut och nu går jag som på nålar och bara hoppas på en utbetalning i slutet av veckan. Annars är jag så gott som screwed. Jag blir så irriterad på mig själv att jag inte hade mer koll, någon snäll själ som vill ge mig ett jobb? Det vore liksom den ultimata julklappen.

Annars så har jag ägnat all min tid åt att knåpa ihop några julklappar till familjen, är dock inte riktigt färdig ännu. I morgon ska det storhandlas och köpas julgran, och jag känner verkligen hur en viss julstämning äntligen börjar infinna sig i kroppen. Underbart.


Lina S

Mysiga bilder :)


Blogg: http://linastrandh.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR