Torsdag på öppna förskolan

Hej solstrålar!
Jag hade egentligen tänkt att blogga tidigare i morsse, men som vanligt rusade tiden iväg innan vi försvann iväg till öppna förskolan. Så himla glad över att jag valde att följa med den här gången, och idag har vi alla tre fått möjligheten att lära känna nya vuxna och barn. Fina Lena som håller i det hela är verkligen världens bästa, hon vägleder och berömmer samtidigt som hon talar om när man själv eller när barnet gör fel. Man blir helt enkelt peppad som förälder, man känner sig plötsligt mer självsäker och vågar ta plats.

Nu är vi i allafall hemma igen och jag ska strax försöka peta i den lilla lite lunch, innan det är dags för middags-vila. Vi får se om det blir något julpyssel och pepparkakebak hemma hoa pappa lite senare. Men innandess tänkte jag försöka hinna med allting annat som bör bli gjort här hemma. Alla dessa måsten...





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR