Västerås next!

Mina fina killar försvann ut genom dörren för en stund sedan. Själv har jag dragit igång Chris Medina på högsta volym, samtidigt som jag har ägnat mig åt att stryka en klänning och plockat fram finkläder till lillskruttis. Idag sticker vi nämligen iväg på kalas i Västerås och jag gissar på att vi måste åka strax efter klockan tre om vi ska hinna, tidsoptimister som vi är. Jag vet inte om vi någonsin kommit i tid? Don't think so.

Just nu sitter jag här med en härligt uppfriskande ansiktsmask och jag ska strax hoppa in i duschen. Känner att detta kan bli en riktigt bra dag, måste dock sätta lite fart om jag ska hinna. Blir tyvärr inte så mycket mer uppdatering än så, men ska försöka slänga in ett inlägg så snart vi kommer hem igen! Tillsdess får ni ha en helt fantastisk lördag.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR