Yellow


Idag bär jag min übersnygga stickade tröja som jag köpte igår, min fina Ranya köpte en likadan. Den är mer senapsgul och kommer från H&M. Jag älskar att den är lite kortare i midjan, jag hade gärna matchat den till ett par läckra skinnbyxor. Men istället fick det bli vanliga svarta jeansleggings från Veromoda.

Jag ska strax packa skötväskan och plocka fram nya rena kläder till lillskruttis. Sedan tar vi bilen till Östertälje där vi möter upp mamma och syster. Blir en mysig middag på någon restaurang innan det är dags för julkonsert. Lite kul att konserten hålls i kyrkan där vi gifte oss nu i oktober, nostalgi!

Just det, var på anställningsintervju idag tidigare idag. Är så sjukt nöjd och stolt över mig själv, jag känner nästan på mig att detta kommer gå vägen.

Ha en fin kväll raringar!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR