Apples & Stars



Body- Lindex
Byxor- Lindex
Strumpor- H&M

Mammas lilla modelejon i sin nya outfit, skulle kunna sätta på ungen en plastpåse och han vet direkt hur han ska bära upp den. Jag är svag för starka mönster, speciellt stjärnor. Blir en sväng till Second hand butiken i veckan, förhoppningsvis fyndar jag en massa fint. Jag har rensat ut Elias garderob och jag lovar, sisådär 80% av alla kläder plockades bort och lades undan. Sedan när började ungen växa såhär mycket på så kort tid? Helt sanslöst. Funderar på att sälja av lite kläder här i bloggen, någon som är intresserad?!

Nu ska jag duscha och snygga till mig, för vi ska in till stan och fira pappa som idag fyller 50 år. Grattis bästa pappa&moffa på din dag! Bloggar lite senare innan vi sticker iväg.


najan

haha lina fick dom byxorna i present till lilleman tänkte oxå gå o köpa den bodyn ! :D fina bebis <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR