Big Brother Live Casting

Herregud, jag är alldeles vimmelkantig efter en super mega rolig kväll med finaste Naja. Vi har varit på premiären av Big Brother som sändes live nu ikväll. Någon som såg oss på TV kanske?! Frida ringde Naja som i sin tur ringde mig och bad mig hänga med. Frida och hennes systrar jobbar nämligen backstage där vi fick hänga med en snabbis efter live sändningen. Några av mina läsare som följer årets säsong? Vem eller vilka är era favoriter? Jag måste nästan börja kolla på alla program, men jag fastnade lite extra för Nicke och Vanessa. Visste ni att hon genomgått en könsoperation?! Sjukt vacker var hon i allafall, jag hade aldrig kunnat ana hennes könsbyte om hon inte sagt något. Kul med den lilla twisten, Ebba och hennes kille som går i programmet som singlar för att sätta deras förhållande på prov. Galenskaper! Jag hade aldrig fixat att bo under ett och samma tak med 16 okända människor i 106 dagar. Never! Tack för ikväll tjejor, love you big time!♥

Blev nattkäk på donken innan Frida skjutsade hem oss, ovärdeligt att få komma hem och krypa ner i en varm famn. Älskar mina killar så ofattbart mycket, helt sinnessjukt! Godnatt på er nu!♥



Åååååååka pendeltååååååg med finaste Naja♥



Big Brother studion



Super läckra/Hot mama Gry Forsell


najan

haha din madda fagga vilket fult kort ! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR