Chasing Shadows

Lite dålig uppdatering här i bloggen nu ikväll, men jag har haft en riktig myskväll med bebis. Vi har busat och lekt, jagat skuggor på väggar och golv. Elias tycker att det är jätte roligt, skrattar och gör helt hysteriska ljud ifrån sig. Intelligensen är det då inget fel på, bright jäkla kiddo vi har här hemma. Sätter sig upp helt själv från liggande ställning, tar nappen från munnen och ger den i handen vid tillfrågan, klappar händerna när man ber honom. Malliga är vi!

Nu kryper vi upp i soffan och bänkar oss framför Big Brother, så sjukt spännande detta ska bli. Får se om vi drar till studion nästa söndag igen. Pinsamt många gånger jag såg mig själv på tv när dem visade reprisen från gårdagen tidigare nu ikväll. Inte tänkte man på att man var i direktsändning heller, hej puckelrygg! Men fy satan vad obekvämt det var att sitta på en liten kudde i nästan två timmar. Nåja, det var ju faktist inte mig ni skulle titta på ändå.



Facelook yesterday!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR