Fredagsmys

Vi har hängt hemma hos finaste Naja nu ikväll, en enkel fika blev istället till middag. Ungarna lekte ovanligt fint där på golvet bland alla leksaker, Elias som annars är ganska avvaktande när det kommer till att leka med andra barn. Tack darling för en jätte mysig kväll♥

Kom hem för dryga 45 minuter sedan, och jag har redan hunnit plocka undan och dammsuga. Måste köra en tvättmaskin idag också, för nu har jag absolut inga rena kläder kvar att ha på mig. Katastroooooof!!! Får se när lilleman behagar att somna ikväll, han har sovit ganska bra under dagen. Får väl räkna med en något senare sänggång, sisådär runt midnatt eller senare. Lägenheten är som ny, ljusen är tända..Lovely. Nu kryper  jag och bebis upp i soffan och inväntar älsklingen som snart kommer hem från jobbet. Då ska vi ha FREDAGSMYS! Om man inte skulle lägga den lilla Cavan på kylning och plocka fram lite gottis som vi köpte hem idag.

Vad gör ni ikväll?
Släng iväg lite kommentarer vettja, så jag får något trevligt att läsa nu såhär på kvällskvisten. Önskar er en fortsatt trevlig fredagskväll!

Pusshaj♥



I vårat vardagsrum just nu!



Anonym

ser som taget ur en porrfilm, eller som en gay lya, är det leopard mönster eller? Har sett snyggare i alla fall.

Lina Svarar

Well, smaken är som baken..alltså delad! Angående tapeterna så är det löv mönster och inte leopard. Någonstans får man väl ändå dra en gräns, tycker du inte?


Blogg: http://linelias.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR