Jag är en riktig hönsmamma...




Sedan jag fick Elias har jag kommit till att bli en riktig hönsmamma, jag kan inte låta bli att rätta till hans kläder, det ska matchas hit och dit, han ska matas, lekas med, duschas osv osv. Och nu när han är sjuk kan jag inte för mitt liv låta bli att springa in sjuttioelva gånger i sovrummet bara för att se att ungen andas. Han är så hes och hostan ser inte ut att vilja ge med sig. Den eskalerar snarare och speciellt när han ligger och sover, om det inte är falsk krupp ändå? Vi får hålla honom under uppsyn och hoppas på att få en läkartid i morgon bitti. Har inte bestämt mig om vi tar oss upp till babysången i morgon, vi missade förra onsdagen och nästa vecka är det sportlov.

Hur som helst, nu stänger jag av datorn för ikväll. Bloggar mer i morgon om hur landet ligger, håll tummarna att ungen min tillfrisknar fortast möjligt! Godnatt alla fina♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR