Oväntat besök

Hann inte mer än att kliva upp ur sängen och klä på mig innan det ringde på dörren i morsse. Fick oväntat besök av R's kusin med familj, anledningen till att dem kom kan jag tyvärr inte gå in djupare på. Men vi sitter just nu i en väldigt obekväm position, och jag blir upprörd bara jag tänker på det. Vi ska lösa detta om det är så det sista vi gör, det är våran och vårat barns säkerhet det handlar om. Detta är så INTE okej!

Har precis duschat och ska strax göra mig i ordning, skönt att ha hela dagen framför sig. Solen skiner utanför fönstret, anar dock att det kan vara väldigt kallt ute just idag. Blir till att pylsa på ungen om vi går ut sen, det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder. Eller hur är det man säger?






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR