Saturday Saturday

Hej! Bloggen har fått lida denna lördag, idag har vi nämligen haft besök av hela tjocka släkten här hemma. Vi har firat pappa som fyller 50! Jag är helt slut samt att jag har världens matkoma, sjukt stolt över den goda maten som jag lagade till redan igår kväll. Det blev en mixture av arabiskt och indiskt, jag som trodde att det skulle bli massor med mat över men icke. Mindre roligt var ju diskberget som medföljde, men som tack för maten tog pappa och Karin sig ann detta. Tack tack och återigen tack, jag älskar er!

Efter en hel burk med spaghetti och köttfärsås, banan yoghurt och en flaska välling sover nu min lilla bebis störtskönt i sin egen säng. Stackarn är helt färdig efter allt busande, lekande och gosande. Han har det bra mitt lilla hjärtegryn, bortskämd med kärlek så det står härliga till. Som jag sliter varje dag för att min älskade unge ska ha det så bra som möjligt. Att vara mamma är det bästa jobbet i hela världen, jag tror inte riktigt att ni förstår hur lycklig jag är som har Elias. Han är den som får mig att vilja gå upp på morgonen, han får mig att vilja vara allt som jag aldrig trodde jag kunde vara. Han är min livs kärlek, mitt allt!

Som belöning för allt detta slit ska jag unna mig en fet skål med godis och inta ryggläge i soffan.

(¯`·.¸¸.-» ♥ Have a lovely saturday!! ♥ «-.¸¸.·´¯)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR