Söndag & Shopping

Hello sunday, vi har inte haft något fungerande internet här hemma så därav denna dåliga uppdatering här i bloggen. Idag har vi varit nere på stan, bebis har fått nya kläder och likaså jag, tjoohoo! Hittade ett par schyssta tunikor samt tjockare tights/strumpbyxor. Skönt att bara kunna strosa omkring i här hemma om inte annat.

Jag har egentligen inte så mycket att skriva idag, är fortfarande hysteriskt trött sedan igår. Och jag som ändå tog sovmorgon till klockan 12:00 i morsse. Det var på tiden att R tog morgonpasset, nästa vecka blir allting som vanligt igen. Nu ska jag leka med finaste bebis en stund och klura på vad jag ska laga för middag en dag som denna. Ångeeeeeeest!!!


Bild tagen igår på finaste prinskorven <3



Danielkl.com

=)


Blogg: http://danielkl.com



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR