Things that bring me back to my childhood days



När vi var iväg och handlade tidigare idag, kunde jag inte motstå dessa kinderägg som låg där i hyllan och väntade på att få följa med mig hem. Om det är något som får mig att blicka tillbaka på mina childhood days så är det just kinderägg. Men jag är djupt besviken, vart tog alla knep&knåp grejer med klistermärken vägen? Minns ni? Man kunde bygga små figurer av fem-sex olika smådelar, det var hela grejen med själva innehållet. Dock ser jag nu att dessa är tillverkade, eller möjligen importerade från Kroatien. Hur är det med dem svensk tillverkade? Någon som vet?

Elias farbror är här, jag har så himla mycket att stå i och det passar ju perfekt nu när han är här. Senare åker dem till faster och jag får lite ensamtid, well needed! Vad gör ni idag?





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR