Torsdag 17:e Februari 2011

Godmorgon vänner, mår ni bra? Ligger här och drar mig i sängen, föga lockande att kliva upp. Bebis somnade snällt om efter en flaska välling, ungen som ändå sovit hela natten. Vore ju skönt om det kunde fortsätta så, vore väldigt trevligt om vi kunde få ordning på rutinerna urhuvudtaget.

Idag sticker jag och tjejerna iväg till Lekslottet med våra små, dock är jag tveksam till om det verkligen är något för min lilla? Han är trots allt ganska liten fortfarande då tjejernas småttingar är något äldre än Elias. Hur som helst så blir det skoj att komma iväg. I eftermiddag hälsar vi på mamma, det var ett par dagar sedan men vi har haft fullt upp mest hela tiden. Snökaoset har ju ställt till det ganska duktigt, och jag är inte den som släpar en barnvagn i en halv meter snö.

Dags att hoppa in i duschen och snygga till sig, Carina hämtar mig strax efter lunch någon gång. Ha en fin torsdag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR