Pratar med Andrew



Jag naturlig och osminkad today, lovely!

Jag har mjölksyra i min högra arm, har under den senaste timmen stått i köket och hackat diverse grönsaker. Tror bestämt att jag tar en liten paus, nu ska bara kycklingen in i ugnen som legat och gottat sig i tandoori marinad sedan ett par timmar tillbaka.

Sitter och pratar med Andrew som just nu befinner sig på Amerikanska basenheten i Irak. Han ska tjänstgöra inom millitären och läget är pretty bad, det gör ont i magen bara jag tänker på det. Han är en av dem få människorna i mitt liv som har betytt och betyder så otroligt mycket för mig. Vi pratar om hans eventuella resa till Europa, men jag tycker väl ändå att han kan fokusera på att tjänstgöra färdigt och komma hem helskinnad. That would be a pretty good start liksom :)

Guuuuud vad jag saknar min lilla bebis som är hemma hos faster och myser. Jag lär väl troligtvis få längta ett par timmar till, om man kanske skulle fortsätta med maten kanske..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR