Vi börjar om..

Hej och välkomna gamla som nya läsare, som ni ser så har jag flyttat bloggen. Så jäkla trist när det ska behöva bli sådär ellerhur?! Nåja, hoppas att vi ska slippa dessa tråkigheter och istället starta fräscht här på den ny bloggen. Alla nya läsare som hittat hit vill jag passa på att välkomna extra mycket, hoppas att ni stannar kvar och följer med oss här på bloggen. Vill ni få en in liten överblick och läsa allt från början så kan ni göra det här

Mina fina killar är hemma hos R's bror och kollar fotboll, och som vanligt sitter jag här och pysslar med lite allt möjligt. Det är ingen ordning på mig idag, har ingen som helst motivation eller bloggsug urhuvudtaget nu ikväll. Diskberget växer och tvättkorgen fullkomligt svämmar över, men vem säger att det inte kan vänta tills i morgon?!

På tal om morgondagen så hade jag helt glömt bort att vi ska hänga med tjejorna i morgon. Bra att Naja ringde mig tidigare ikväll och påminde mig om detta, minnet är strålande ibland! Talades om att jag skulle åka med Carina, men om R inte börjar jobba förens vid 17:00 så kanske han kan skjutsa ut mig istället. Jag ska ju ändå till mamma senare i morgon eftermiddag, och då kan jag lika gärna ta med mig vagnen på än gång när jag ändå är ute och flänger. Blir ju bara krångligt om jag ska behöva ta mig tillbaka till S-tälje, för att sedan åka hela vägen tillbaka. Vi tar ett bekymmer i taget, det löser sig alltid!

Guuuuuuud vad jag är törstig, inte klokt hur många liter vatten jag har hällt i mig inom loppet av bara några timmar. Sådärja, sjuttioelfte glaset för idag. Nu ska jag krypa upp i soffan och glo tv en stund innan min fina bebis gör entré, mamma längtar!♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR