Äntligen internet igen!

Helt sjukt vad ensam jag har kännt mig dessa dagar, utan någon som helst tillgång till vare sig bloggen eller internet. Samtidigt som vi har fått tid till väldigt mycket annat, så som middagsbjudningar, bröllopsfix, balkonghäng och härliga playdates med dem finaste vännerna och våra underbara barn. Igår blev vi dessutom bortskämda med ett par barnfria timmar, då jag och min finaste fin gick ut och åt middag på en mysig restaurang. Så otroligt välbehövligt, som vi har saknat att bara få ägna tid åt varandra och få släppa på alla hämningar. Ovärdeligt!

Idag har vi ägnat oss åt att packa, tvätta och städa. I morgon sticker vi äntligen till landet för två veckors efterlängtad semester. Efter en riktigt mysig kväll tillsammans med världens bästa Naja Grevik, är det nu dags för denna trötta och sleeeeetna mamma att krypa till sängs brevid mina fina killar. Jag anar att någon kommer att vara väldigt bakis i morgon, så sorry kära mor om jag är något trött i morgon. Puss!

Life is freaking fantastic! ♥







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR