Ain't no sunshine

Vilken tråkigt väder det blev då, inget sol och bad väder med andra ord. Vilken tur att Elias har båda sina mostrar att busa och leka med här hemma hos mamma. Jag själv passar på att ta en välförtjänt paus, är så trött att ögonen går i kors.

Väntar på att mamma ska komma hem från jobbet så vi kan börja planera dopet. Idag har vi hämtat ut dopkläderna och i morgon tänkte jag beställa tårta från Balders konditori. Kom och tänka på att jag faktist har min alldeles egna konfirmations bibel kvar här hemma. Där i finns olika förslag på dopordning samt fina psalmer som jag skulle vilja ha under dopceremonin. Det är inte bara familjen som kommer närvara, även finaste vännerna kommer att vara med oss denna dag. Hur awesome?!

Nu ska vi fika med nybakad hallontårta, sirapsbröd och saft.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR