Efter regn kommer solsken!

Är det möjligtvis så att sommaren är på väg tillbaka?! Här har det i princip regnat från morgon till kväll. Men just idag kan man äntligen ana små solglimtar här och där. Underbart! Kanske blir det så att vi tar oss en promenad ut till lekparken lite senare. En unge som klättrar på väggarna av ren tristess slipper jag gärna.

Älskling försvann precis ut genom dörren, här vankas det svensexa och han lär väl inte komma instapplandes förens sent ikväll. Medans lillfisen sover sin eftermiddags-nap funderar jag på att rå om mig själv en stund. Skulle sannerligen behöva fixa mina söndertrasade naglar och piffa upp dem med någon läcker färg. I veckan tänkte jag boka mitt efterlängtade frisör besök, jag ska äntligen bli blond igen. Brunett is so last year, så jag tänkte ljusa upp mitt hår med folieslingor. Någonting annat jag skulle vilja göra är sådan där kemisk peeling med aha-syror. Men det får bli ett senare projekt.


Johanniis

jag vill också göra peeling :(




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR