Fläng och poolhäng

Vi kom hem för bara en liten stund sedan efter en hel dags flängande. Tillsammans med mina fina killar plockade vi upp bästis och hennes lilla William strax efter klockan tio. Därifrån tog vi bilen in till Stockholm för att uträtta några ärenden, för att sedan puttra vidare mot Tyresö. Idag har vi äntligen hämtat lillfisens nya vrålåk, and I think I'm in löööööve!! Ni ska få se en bild lite senare, men det blev i allafall en Britax Vigour 4+ och till riktigt bra pris också. Gissa vem som är världens lyckligaste lilla kille nu, om inte våran lilla prinskorv. Nu kan han äntligen spana på sin snygga morsa, hur mycket och hur ofta han vill.

Efteråt bestämde vi oss för att dra till Eriksdalsbadet, då vi höll på att gå under av värmeslag. Vi fick köa en bra stund innan vi fick komma in, men så värt det alla gånger! Jag vet inte vem som njöt mest, vi eller ungarna?! Haha. När ungarna badat och plaskat färdigt fick älsklinget hålla ett extra öga, medans jag och bästis tog oss friheten till en liten simtur i den stora poolen. Där hängde vi ett tag, lapade sol och planerade sommaren. Alanya next?! Wooohooo! Efter någon timme packade vi ihop våra grejer och begav oss mot Folkets kebab där vi krängde i oss deras smaskiga buffé. Väl hemma efter att ha skjutsat hem Naja och hennes lilla, åkte vi raka vägen hem till lillfisens faster. Då dem åker till Paris på lördag passade vi på att fika och önska dem en trevlig resa. Tack fina fru Naja Grevik och sötaste lilla William för en super härlig dag!!

Nu ska jag krypa upp i soffan med mina fina killar och sedan hoppla i säng. I morgon blir det upp i ottan igen för att dra till AMS med bästis. Här skall sökas jobb! Sedan sticker vi sydpoolen och hänger på deras "beach" sol och bad here we come!!!



Eriksdalsbadet today






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR